

Nailbees' contest Nailbeesさんのネイルコンテスト

I was googling with the keywords " cat, tiger, animal, nail art " and
reached the web "Nailbees"

The web is written in English, but I realized the owner is a pretty Japanese lady
after I read through it.
It contains a lot of useful tutorials, pretty nail designs and information ! Super fun !!!

With the keywords above, I actually found directly in the web about;

NB-Animal-Nail-Art-Contest-Tier2.jpg

The detail is here

Wow! Looks interesting !!
I'm at a beginner level, but the contest welcomes everyone who wants to have fun and
not really a huge professional one, so I entered my recent favorite nail art;

Meow

art28の8

I'm so lucky I could find this fun event

「猫、トラ、動物、ネイルアート」、そんなワードでググっていたら
偶然辿り着きました、このサイト。
"Nailbees"

英語サイトなのですが、よくよく読んでみるとオーナーはとても可愛らしい
日本女性です。
役立つネイルのコツに可愛いアート、一気に読んでしまいました。

前述の検索でまず辿り着いたのは、
アニマルネイルアートコンテスト」のお知らせ。開催は10月3日まで。まだ、間に合う!
にゃんこネイルをちょうどしていることだし、面白そうだし、過去のコンテストを見たらそんなに大所帯でもない。
写真送ってみよー、ということでエントリーしてみました。

ドキドキ。

賞を取りたくて、という気持ちはさらさら無く、何かお題に沿って
ネイルデザイン考えた方が上達しそうだな、と考えていたところ。
(ネイルホリックコンテスト、面白そうだけど持ってないし買える環境じゃないし。。。
あ、インスタもツイッターも使わない。。。)
結果ありものデザインを使ってしまった訳ですが、
お題付きイベントに参加したい欲求が満たされました~

ところで、ブログデザインを変えてみました。
写真に動きが出るものにしたかったので。
fc2って(他もかな?)テンプレートが多いし、そこに自分アレンジを加えれば無限大。
楽しい!
これ、と落ち着くまで、微修正して遊びます。

Comment

Post Comment

非公開コメント

Latest posts

