

Weekly mani : Chic brown lace ブラウンベースにレース柄

Lace pattern again!

art36 (2)

Today I select a pattern from BP02.

art36 (3)

Then brown colour from OPI.
When you use lace patterns,you feel like choosing thick cream colours, right?

I didn't take any photo, but when I put white lace on the brown nails, the contrast was
just too stronger than I expected.
That's why I put some silver bullion beads on as an accent, which make the art look nicer

art36 (1)

またもレース柄です。

レース柄を使う時、ベースにクリ―ミィな色を選びたくなりませんか?
今回はミルクチョコレートを思い出させるクリーミーブラウンをベースに選びました。

レース柄をスタンプするだけのつもりだったのですが、思っていた以上に
白とブラウンのコントラスが強くて、柄が浮いてしまいました。
なので、解消のためにシルバーのブリオンもオン。

オンすることで、ぐっと落ち着いた印象に変わりました。
所要時間30分とかからず、手の込んだデザイン風に。これも気にいっています。








Tags  スタンピング OPI ブラウン レース

Comment

Post Comment

非公開コメント

Latest posts

